čtvrtek 10. května 2012

Den šestý - Kagoshima

Probudilo mě, když Ithil otevřela okno ven (hotel máme hned vedle celkem rušné silnice). Dneska toho extra moc zajímavého nebylo, byli jsme s Xsoftem na dalších arkádách ve městě a Ithil šla nakupovat a checkovat město. Takže tenhle post se bude líbit příznivcům hudebních her :-).

A několik videí od Xsofta, interiér heren a tak.

Během toho dne jsme ještě s Xsoftem zašli do kina na John Carter: Between Two Worlds. Japonské 3D už bohužel nebylo, tak jsme se smířili s anglickým 2D a jap. titulky. Aspoň byl čas se učit matchovat symboly :-). Kino bylo dost podobné našemu např. na Andělu, jenom cena byla celkem vysoká. Stálo nas 2x 1500 yenů (cca 300kč) a to jsme ještě ukecali studentské. Film byl fajn, v sále jsme seděli sami dva. Ke konci filmu jsem už skoro zapomněl, že jsme v Japonsku :-). Cestou zpátky na hotel jsem se ještě stavil na running sushi. Ceny měli naprosto luxusní, měl jsem 4x nigiri z tuňáka a 2x nigiri s kaviárem za cca 1000 yenů. Ještě jsem pokukoval po maki (rolky s rýží a tuňákem) setu, kde bylo 18 těchle kousků za 600 yenů a ještě vám to zabalí s sebou. Už jsem byl ale dost naložený z téhle večeře a na pokoji nemáme ledničku, takže jsem se na to vybodl. Tyhle running sushi se dají najít úplně všude, stačí hledat. Zbýval přesun na hotel a napsat tyhle řádky.

Žádné komentáře:

Okomentovat