sobota 20. května 2017

Den patnáctý - transport do Tokya

Dneska se toho moc nedělo. Ráno byl čas na check-out z hostelu v Kobe a přesun na Shin-Kobe. Chtěli jsme stíhat začátek Sanja Matsuri ve 13:00, takže jsme mákli abychom stíhali odjezd v 9:24. Deirh nám chtěl zarezervovat místa, ale obě přepážky (na Shin-Kobe je opravdu mini rezervační office) zabrali cizinci, co tam dlouze řešili kdovíco. Čas odjezdu se blížil, takže jsme to passli a jeli non-reserved. Ve vlaku byli všichni nasáčkovaní vlevo, protože tam bude kousek před Tokyem vidět Mount Fuji. Zabrali jsme volná místa kde byla a během cesty jsme se postupně všichni nacpali taky doleva k oknům :-). Bohužel, i když bylo perfektní počasí, tak Fuji byla zahalená v mracích :-(. Ještě bude jedna šance cestou zpátky do Osaky.

Dojeli jsme do Tokya, kufry uložili na Akihabaře a vyrazili koukat na Sanja Matsuri do Asakusy. Tam mi velice rychle začaly vadit ohromné masy lidí všude. Takže jsem tam nechal kluky a sám jsem zalezl do metra a vrátil se do Akihabary. Až se mi nechce věřit, že jsem se tam dostal až tak pozdě v tomhle výletě, ale ono zase není zase o tolik stát. Všechno okolo je tam prolezené, takže jsem akorát omrknul svoje oblíbené shopy a pak zapadl do heren a hrál a hrál. Deirh pak streamoval to matsuri na FB, takže jsem se podíval aspoň takhle.

V hernách jsem se zasekal na moc dlouho. Kluci pak psali, že hotovo, tak jsme šli na náš hostel. Bylo to trochu napětí, protože jak jsem psal dřív, máme tady booknuté 3 noci a nikdo neví, co je to zač. Nakonec se ale ukázaly obavy jako liché. Máme skvělý room v japonském stylu pro 3 (žádný nonsense s patrovými postelemi), celý dům je moderní a čistý. Na pokoji máme dokonce světlo s nastavitelnou teplotou barev. Lokace je 5 minut na vlak (JR) a pak 5 minut na Akihabaru. Za 3300 JPY/hlava/noc. Jediná nevýhoda je, že tady není výtah a náš pokoj je ve 4F. Aspoň bude nějaké to cvičení :-).

2 komentáře:

  1. Po tom jak minule vypadalo Sanja Matsuri bych si ho fakt ujít nenechala. Akorát teda vy jste asi brousili okolo chrámů což je chyba. Pro mě největší pařba byla tam jak bydlel František. Lidí sice hodně, ale stylový japonci v Zap Branigen oblečcích a turistů sotva pár. Večer asi byla strašná chlastačka podle neklamných stop od rozlitého pití a pytlů s uklizenými odpadky co tam leželi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono právě kolem těch chrámů to ale bylo, kluci to pak na FB streamovali a já čuměl na ten stream :D

      Vymazat